آموزش مراقبت های پوستی

آموزش مراقبت های پوستی

در دوره آموزش مراقبت های پوستی در آکادمی زیبایی روشنا هنرجویان, جوانسازی و شادابی پوست و راه های درمان و سلامت پوست که شامل پوست صورت و سر می باشد را به طور گسترده و به صورت جامع و کامل آموزش می بینند.آناتومی پوست و رفع تمامی مشکلات پوستی از طریق درمان های مختلف و همچنین نحوه کار با دستگاه ها و تجهیزات مجاز فیشیال پوست به طور کاملا تخصصی و حرفه ای به شما آموزش داده خواهد شد.

آموزش پاکسازی پوست

خارج کردن جوش و آکنه از پوست

سومین مرحله ای که در آموزش فیشیال صورت باید به آن اشاره کنیم، خارج کردن جوش و آکنه از پوست است که با انجام شدن مراحل فوق، پوست به شرایطی می رسد که به راحتی می توان جوش های سر سیاه و یا آکنه را تخلیه کرد؛ در صورتی که فیشیال پوست صورت را در آرایشگاه ها و یا مراکز حرفه ای انجام دهید، از ابزار های فلزی مخصوصی در این جهت برای شما استفاده می کنند تا به کمک آن جوش و اکنه را تخلیه نمایند؛ اما برای انجام فیشیال در خانه میتوانید با فشار دست نیز این کار را انجام دهید. فقط دقت داشته باشید که برای فشار آوردن به جوش و آکنه ناخن خود را در پوست فرو نکنید تا موجب زخم شدن پوست خود نشوید.

ماساژ پوست صورت

لذت بخش ترین مرحله از فیشیال صورت که مطمئنا از آن استقبال خواهید کرد، ماساژ صورت است، خصوصا اگر این کار از سوی افراد متخصص برای شما انجام شود.

ماساژ پوست صورت باید در شرایط ویژه ای انجام شود تا موجب ایجاد چین و چروک بر روی پوست نشود و باید زاویه ماساژ در آن رعایت شود. معمولا متخصصین توصیه می کنند که برای ماساژ صورت ابتدا پوست را مرطوب و یا کمی چرب کرد تا باعث کشیده شدن پوست در حین ماساژ نشود و سپس باید آن را به شکل دورانی و به آرامی انجام داد.

ماساژ پوست در روش فیشیال صورت باعث می شود که گردش خون در زیر پوست افزایش پیدا کند و به این شکل کلاژن سازی در آن تقویت شود. همان طور که می دانید کلاژن از مواد اصلی مورد نیاز برای پوست صورت است که خود به خود در پوست وجود دارد اما کم شدن میزان آن باعث بروز مشکلات پوستی می شود؛ از طرف دیگر افزایش گردن خون ناشی از ماساژ باعث می شود که مواد مورد نیاز برای تقویت پوست به میزان بیشتری در اختیار آن قرار بگیرند.

استعمال ماسک بر روی پوست

در نهایت آخرین مرحله از آموزش فیشیال پوست صورت، استفاده از ماسک صورت است که باید برای هر فردی از ماسک متناسب با پوست او استفاده شود؛ ماسک ها انواع مختلفی دارند که برخی از آنها برای تامین مواد مورد نیاز پوست هستند و برخی دیگر آبرسانی به پوست را انجام می دهند اما در کل توجه به چرب و یا خشک بودن پوست صورت در این زمینه بسیار مهم است

متین علیزاده

پاکسازی پوست در واقع یک روش درمانی چند مرحله ای برای بهبود عوارض و مشکلات پوست و مراقبت از آن می باشد. عوامل مختلفی چون؛ آلودگی هوا، استرس، استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی و… از جمله مواردی هستند که در گذر زمان به پوست صورت آسیب می رسانند. پوست صورت در مقایسه با سایر قسمت های بدن بیشتر در معرض عوامل آسیب رسان قرار می گیرد. به همین دلیل، پس از مدتی دچار خشکی شده و خاصیت انعطاف پذیری آن نیز کاهش می یابد. بنابراین می بایست مراقبت از پوست صورت را جدی گرفت.

سرفصل های دوره آموزشی پاکسازی پوست

خدمات پاکسازی پوست یکی از مشاغل بسیار پر درآمد می باشد. متین علیزاده مدرس دوره زیبایی و مراقبت پوست این آموزش ها را کاملا کاربردی جهت ورود به بازار کار در آکادمی روشنا همراه با مدرک معتبر در شهر صومعه سرا برگزار می نماید. سرفصل های دوره شامل :

  • پاکسازی پوست صورت آناتومی و فیزیولوژی پوست
  • شناخت پوست خشک و حساس و مراقبت آن
  • شناخت پوست چرب و مختلط و مراقبت آن
  • انواع لک، آکنه، اسکار و درمان انها
  • استفاده از انواع پاک کننده ها و تنظیم کننده PH
  • پاکسازی عمیق پوست
  • فیشال تخصصی با ماسک لاتکسی، ماسک پیلاف، ژلی و انواع ماسکها اسکرابر (‌پلینگ و لایه برداری انواع پوست)
  • فشیالهای انواع پوست (جوانسازی،آکنه دار،آبرسانی و …. )
  • آموزش پاکسازی حرفه ای آموزش کابین درمانی پوست با مولتی برندها
  • آموزش ماساژ صورت به صورت تخصصی
  • مراقبت بعد از فشیال آموزش هوم کر(محصولات خانگی)

 

خدمات پاکسازی پوست

خدمات پاکسازی پوست

سالن زیبایی روشنا صومعه سرا در لاین پوست خدمات متنوعی را به شما عزیزان توسط خانم متین علیزاده مدرس تخصصی لاین پوست در آکادمی روشنا ارائه می دهد. شما می توانید فیلم های رضایت مراجعه کنندگان این لاین را ملاحضه کنید.

 

 

از سایر دوره های آموزش زیبایی جهت ورود به بازارکار بخش دوره های آکادمی را بازدید کنید.

صفحه اینستاگرام سالن زیبایی روشنا در صومعه سرا را دنبال کنید.

با مدرسان ما در آکادمی زیبایی روشنا صومعه سرا آشنا شوید.

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09118063212 ما در ارتباط باشید.

نظرات بسته شده است.